Klachten
IK HEB EEN KLACHT OVER MIJN PRODUCT
Het is natuurlijk vervelend als u een klacht heeft over uw bestelling. Toch vragen wij u vriendelijk om uw klacht via e-mail aan ons door te geven. Dit kan eventueel ook per post en/of telefonisch. Wij zullen de klacht bekijken en proberen zo snel mogelijk een passende oplossing te bieden.
Onze doelstelling is om uiterlijk binnen 5 werkdagen een reactie te geven. Voor een snelle en correcte afhandeling verzoeken wij onderstaande gegevens te vermelden.
- Omschrijving van de klacht + eventuele foto’s.
- Uw ordernummer en het bestelde product.
- Uw naam.
- Uw adres.
- Uw woonplaats.
- Uw telefoonnummer waar u overdag op te bereiken bent.
- Uw e-mail adres.
Na ontvangst van uw klacht ontvangt u van ons een bevestiging. Wij zullen uw klacht binnen 5 dagen na ontvangst beantwoorden, mocht het meer tijd nodig hebben, dan zullen wij u hiervan op de hoogte stellen.