Klachten

 

IK HEB EEN KLACHT OVER MIJN PRODUCT

Het is natuurlijk vervelend als u een klacht heeft over uw bestelling. Toch vragen wij u vriendelijk om uw klacht via e-mail aan ons door te geven. Dit kan eventueel ook per post en/of telefonisch. Wij zullen de klacht bekijken en proberen zo snel mogelijk een passende oplossing te bieden.

Onze doelstelling is om uiterlijk binnen 5 werkdagen een reactie te geven. Voor een snelle en correcte afhandeling verzoeken wij onderstaande gegevens te vermelden.

  • Omschrijving van de klacht + eventuele foto’s.
  • Uw ordernummer en het bestelde product.
  • Uw naam.
  • Uw adres.
  • Uw woonplaats.
  • Uw telefoonnummer waar u overdag op te bereiken bent.
  • Uw e-mail adres.

Na ontvangst van uw klacht ontvangt u van ons een bevestiging. Wij zullen uw klacht binnen 5 dagen na ontvangst beantwoorden, mocht het meer tijd nodig hebben, dan zullen wij u hiervan op de hoogte stellen.

Translate »